Vyhledávání

Red Bull KTM Ajo s Karlem Hanikou po testování ve Valencii

13.02.2015....

Kvůli dešti a nepříznivým podmínkám na trati nemohl tým Red Bull KTM Ajo při prvním oficiálním Moto3 testu roku ve Valencii dodržet svůj plán. Tři dny testování byly negativně ovlivněny počasím. Po pozitivním prvním dni čelili jezdci ve středu dešti a ve čtvrtek přeháňkám a oleji na trati. Takže Miguel Oliveira, Brad Binder a Karel Hanika nebyli schopni dokončit svůj testovací plán. Trio jezdců ale i tak opouští Valencii s uspokojením z pozitivního prvního dne, ve kterém byly jejich pocity i časy velmi slibné. To byl jediný den, který mohli plně využít, protože ve středu je smíšené podmínky na trati a občasný déšť donutily zůstat v garáži. Ve čtvrtek byli Oliveira, Binder a Hanika kvůli oleji na trati schopni zajet na mokru jen dvě kola. Spokojeni se svou prozatímní prací v Almerii minulý týden a ve Valencii v úterý teď tým Red Bull KTM Ajo míří do Jerezu, kde budou tři dny testovat.

Karel Hanika

"První den to šlo velmi dobře, aspoň jsme mohli jezdit..Jsem velmi spokojený, protože jsme se hodně zlepšili. Testovali jsme různá nastavení, hromadili kilometry a snažili se seznámit se s motorkou. Kolo za kolem jsme byli lepší a já se cítíl jistější. Nejdůležitější je, že jsme zajeli dobré časy na nových pneumatikách a byli konzistentní v každém výjezdu.

Tým také odvedl velmi dobrou práci a nakonec jsme našli dobré nastavení, na kterém musíme dál pracovat v Jerezu. Pokud budeme pokračovat tímto způsobem, jsem si jistý, že to bude v pořádku. Bohužel jsme byli schopni ve Valencii jezdit jen jeden den, ale věděli jsme, že se to může stát. Nemůžu se dočkat Jerezu."

Miguel Oliveira

"Tyto dva testy byly velmi pozitivní. Bohužel během třech dní ve Valencii jsme nebyli schopni jezdit tak moc, jak bychom si přáli, a to kvůli špatnému počasí. Nicméně si z tohoto testu z prvního dne vezeme velmi pozitivní pocity, takže to musíme mít na paměti a nedělat si moc starosti. Musíme jet do Jerezu a soustředit se na práci s motocyklem a pokusit se ho co nejvíc poznat."

Brad Binder

"První den byl opravdu pozitivní. Tvrdě jsme pracovali na motorce a našli dobré nastavení a myslím, že jdeme správným směrem. Chtěl jsem se znovu vrátit na trať, ale včera jsem kvůli velmi špatnému počasí jezdit nemohl. Dnes jsem měl naději, že budeme mít suchou trať a lepší počasí, ale nakonec pršelo celý den. Dnes ráno jsem zajel pár kol, abych viděl, jak se cítím v deštivých podmínkách, a opravdu jsem si to užil. Odpoledne jsem vyjel znovu, ale v pouhém druhém kole se na trati objevil olej a já měl malou nehodu. Byla to smůla, ale nemůžete s tím nic dělat a někdy se takové věci stávají.

Chceme zanalyzovat některé věci, jako je geometrie a moje jízdní pozice, abychom viděli, jak se můžu lépe přizpůsobit, i když nejsme moc daleko, protože se cítím skvěle. Tým odváděl skvělou práci, takže jim můžu jen poděkovat. Teď se těším do Jerezu, kde snad budeme mít lepší počasí a budeme pracovat v dobrých podmínkách."

Týmový manažer Aki Ajo

"Podmínky nebyly moc příznivé, ale musíte být pozitivní. Jezdit jsme mohli v úterý, zajeli jsme spoustu kol a pokračovali v nastavování nové motorky. Úterý byl velmi pozitivní den a jezdci byli velmi konzistentní, i když jsme nepoužili měkkou pneumatiku, abychom se pokusili zajet nějaká skvělá kola. Jsou s novým motocyklem velmi spokojeni a pocit je velmi pozitivní."